Elérhetőség
Bármilyen kérdés, észrevétel vagy egyedi igény esetén örömmel állunk rendelkezésére. Lépjen velünk kapcsolatba telefonon, e-mailben vagy személyesen üzletünkben – segítőkész csapatunk mindenben támogatja Önt a megfelelő bútor kiválasztásában.
Telefonszám
0630/825 96 22
Email cím
dexia444@gmail.com
Nyitvatartás
H-P: 9:00–17:30
Sz: 9:00–13:00
Cím
8000 Székesfehérvár, Zámolyi út
Lépjen velünk kapcsolatba
Nem találja, amit keres?
Összegyűjtöttük a leggyakrabban feltett kérdéseket, hogy gyors választ kapjon.
Ha további információra van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal — elérhetőségeinket az oldal alján találja.
Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt bútor?
A legtöbb termékünk 3–7 munkanapon belül kiszállításra kerül.
Egyedi megrendelés esetén ez az idő hosszabb lehet — erről minden esetben előre tájékoztatjuk vásárlóinkat.
Van lehetőség személyes átvételre is?
Igen, előzetes egyeztetés után üzletünkben is átvehetők a megrendelt termékek.
Címünk:
Segítenek a bútor összeszerelésében?
Igen! Igény esetén összeszerelést is vállalunk. Ennek részleteit és díját a megrendelés véglegesítésekor egyeztetjük.
Mi történik, ha sérülten érkezik a bútor?
Minden csomagot gondosan becsomagolva küldünk, de ha mégis probléma merül fel, 48 órán belül jelezze nekünk, és megoldást találunk: csere, javítás vagy visszatérítés formájában.
Milyen fizetési módok érhetők el?
Személyes vásárláskor készpénzes és kártyás fizetés is biztosított.
Szállítás
Szállítás és emeletre történő felvitel
Termékeink házhoz szállítása kérhető az ország egész területére. Igény esetén vállaljuk a bútor emeletre történő felvitelét is, amely külön díj ellenében vehető igénybe. A pontos szállítási és felviteli költségről kollégáink a megrendelés során tájékoztatják Önt.